Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatók meg:

Üzemeltetői adatok, információk
Panaszügyintézés
Tárhelyszolgálató
Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
A kínált termékek kategória besorolása
Rendelési információk ismertetése
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Rendelés lépéseinek bemutatása
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A vásárlási szerződéstől való elállás
Reklamáció és jótállás folyamata
Adatkezelési tájékoztató
Panaszügyintézés további tudnivalókJogorvoslati lehetőségek
Elállási/felmondási nyilatkozatminta
Bankkártyás fizetés – számlázás tudnivalók
Egyéb rendelkezések, információk

Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: The Good Company Kft. (továbbiakban Eladó)
Székhely/telephely: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 103
Levelezési cím: 1035 Budapest, Kerék utca 34. 1/1
Adószám: 27346295-2-13
Nyilvántartási száma: 13-09-204480
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Budapest Környéki Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: hello@zafreesia.hu
Telefonos elérhetőség: +36-20-547-7762
Szállítási partner megnevezése: GLS Hungary, Packeta Hungary Kft., Delivery Solutions Kft.
Telephelyi/üzlet személyes átvételei lehetőség: Nincs.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: H-P 8-16 óra között.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-3 munkanap
Webáruház domain: zafreesia.hu

Az eladó (The Good Company Kft.) nemesfémes tevékenységét engedélyező hatóság: Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság, 1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 3.

Az eladó (The Good Company Kft.) engedélyének száma: PR8374

Panaszügyintézés

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a felmerülő Vásárlói panaszokat, illetve kifogásokat békés úton rendezze.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: The Good Company Kft., 1035 Budapest, Kerék utca 34, 1/1
Elektronikus levelezési cím: hello@zafreesia.hu
Telefonszám: +36-20-547-7762

Az Eladó garantálja, hogy a beérkezett panaszokat 30 napon belül feldolgozza és megválaszolja. További panaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók és tájékoztató jelen dokumentum 16. pontjában érhető el. Amennyiben a felmerült panaszt illetve kifogást a felek egymás között nem tudják békés úton rendezni, a Vásárló jogorvoslattal élhet mellyel kapcsolatos tudnivalókat jelen dokumentum 16. pontjában ismerhet meg.

Tárhelyszolgáltató

Tárhelyszolgáltató cégnév: Magyar Hosting Korlátolt Felelősségű Társaság
Tárhelyszolgálató székhely / cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Tárhelyszolgálató e-mail cím: info@mhosting.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban található ékszer termékek megrendelése online, a zafreesia.hu domain néven elérhető webáruházon felületén keresztül biztosított. Átvételük futárszolgálattal történő kézbesítéssel lehetséges.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Nyakláncok, Karláncok, Gyűrűk, Fülbevalók

A termékekre vonatkozóan megjelenítésre kerül a bruttó (27%-os áfával terhelt) ár, azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Webáruházunk az EU 2018/302 rendelettel összhangban nem alkalmaz terület alapú korlátozást illetve eltérő árazást.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik H-P 8-16 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-ben visszaigazolja megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek esetenként kis mértékben eltérhetnek a valóságtól, de törekszünk a legélethűbb fotókkal visszaadni termékeink küllemét.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a „Megrendelés” gombra. További termékek kosárba helyezéséhez válassza a „Vásárlás folytatása” gombot.
  3. A kosár tartalma oldalon ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket. A termékek színei monitoronként eltérő árnyalatot mutathatnak. Az egyes termékek törölhetők a „Törlés” gombra kattintva, illetve a mennyiségük is módosítható a mennyiség oszlop „+ , -” gombok használatával. A szállítási adatok megadásához kattintson a „Megrendelés” gombra.
  4. Válassza ki a szállítási / fizetési módot majd kattintson a „Megrendelés folytatása” gombra.
  5. Kapcsolattartási, szállítási és számlázási adatok megadása. Amennyiben korábban már vásárolt, választhatja a belépési lehetőséget.
  6. Az általános szerződési feltételek és adatkezelési dokumentum elfogadásával elküldheti megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva. Ha bármilyen adatot módosítani szeretne, válassza a „Vissza a szállítás módosításához” gombot.
  7. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja, a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

Megrendelés leadása a zafreesia.hu webáruházon keresztül lehetséges. Amennyiben bármilyen okból a rendelési folyamatban meghatározott szállítási díjjal nem tudjuk kézbesíteni a terméket, minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. Cégünk az esetleges technikai vagy adminisztrációs hibából „0 Ft”-al megjelölt, vagy a többi hasonló termékhez viszonyított jóval alacsonyabb árú, téves árazású termékek rendelését nem teljesíti, mivel hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

A megrendelt termék / házhozszállítás díjának fizetésének módja

Amennyiben az utánvét fizetési lehetőséget választotta, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhozszállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a Delivery Solutions Kft. (Sameday futárszolgálat) kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A kézbesítés napján, a futárszolgálat telefonon szöveges üzenetben (SMS), vagy amennyiben a vásárló regisztrált felhasználója a Viber alkalmazásnak, úgy az alkalmazáson belüli üzenetben küld értesítést a várható érkezésről. Ha az időpont nem alkalmas, kérjük, mielőbb vegye fel a futárral a kapcsolatot, hogy sikeres lehessen a kiszállítás. A logisztikai partnerünk kétszeri kézbesítést kísérel meg, ezután a csomagot nem áll módjukban kiszállítani.

Házhozszállítás díjszabása

Szállítási partnerünk a Delivery Solutions Kft. (Sameday futárszolgálat). A szállítás díjak Előre utalással, Utánvéttel és Simple Pay bankkártyás fizetés esetén:

Sameday futárszolgálattal: bruttó 1290 Ft (18 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes)

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani, a többlet szállítási díj megtérítése mellett.

A vásárlási szerződéstől való elállás

Az eladó fenntartja a megrendelés elutasításának jogát, abban az esetben, ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel. Ilyen esetben az eladó értesíti a vásárlót azzal a céllal, hogy megoldást találjon a vásárló igényeinek kielégítésére.

A vásárlónak joga van elállni a vásárlási szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül a 102/2014-es törvénycikk szerint és további, a vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az árut az eladónak. Ezen határidőn belül a vásárlónak joga van az árut kicsomagolni, hogy meggyőződjön az áru jellegéről, tulajdonságairól.

A szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt a vásárlónak jogában áll benyújtani e-mailben a hello@zafreesia.hu e-mail címre, amelyben továbbá fel kell tüntetni a megrendeléshez tartozó számla sorszámát és a bankszámla számát is. A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a vásárló a szerződéstől való elállási jogának érvényesítéséről szóló értesítést a 14 napos bejelentési határidő lejárta előtt elküldi.

A vásárló, aki eláll a vásárlási szerződéstől, amennyiben hibátlan árut küld vissza, csak a termék visszaszállításának költségét köteles kifizetni. (Az áru visszaküldésének szállítási költsége és a szállítás során keletkezett sérülés kockázata a vásárlót terheli). A szerződéstől való elállás esetén az eladó az értesítés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak a vételárat a vásárló bankszámlájára, kivéve, ha valamilyen oknál fogva nem érkezett vissza a visszaküldött termék az eladóhoz. (102/2014 törvénycikk, § 9.2)

Olyan termék visszaküldése esetén, amelyhez ajándék is tartozott, a vásárló köteles az árut ajándékkal együtt visszaküldeni. Abban az esetben, ha a vásárló az ajándékot megtartja, az értékesítő kiszámlázza azt az érvényben lévő ár alapján vagy az ajándék értéke levonásra kerül a visszaküldött vételár értékéből.

A visszaküldött árunak teljesítenie kell a következő feltételeket:

  • A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva, hogy ne sérüljön meg.
  • A termék nem lehet használt, nem lehet jele a használatnak.
  • A termék nem lehet hiányos.
  • Kérjük, ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert abban az esetben nem áll módunkban átvenni azt.
  • Személyes kézbesítés esetén az időpontot előre kell egyeztetni.

Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, vagy megsérülne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során. Emiatt célszerű a terméket az eredeti csomagolásában visszaküldeni.

Ha a vásárló bármilyen nemű változtatást végez a megvásárolt terméken (gravírozás, vágás, rövidítés, bevésés vagy más változtatás), az értékesítő nem köteles a megváltoztatott terméket átvenni és így a vásárló elveszíti a cseréhez való jogát.

Az eladó kötelezettségei a szerződéstől való elállás esetén:

Az eladó késedelem nélkül, attól a naptól számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, amikor értesül a fogyasztó azon döntéséről, hogy eláll a szerződéstől. Az eladó a visszatérítéssel megvárhatja a visszaküldött termék postai kézbesítését. A visszatérítést a vásárló által megadott bankszámára teljesíti, kivéve, ha az ettől való eltérést a vásárló kifejezetten kéri, és amennyiben az eladót az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen más díj nem terheli.

Adásvételi szerződések esetében az eladó mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut.

A fogyasztó kötelezettségei a szerződéstől való elállás esetén:

A távollevők között és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat az eladónak. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.

A vásárló kizárólag az áruk visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha az eladó vállalta e költség viselését.

A vásárló csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. A vásárló semmi esetre sem felel az áru értékcsökkenéséért, amennyiben az eladó az elállási jogról szóló előírt tájékoztatást elmulasztotta.

A vásárló teljes körűen felelős azon számlaadatok helyességért és teljességért, amelyeket a pénzbeli visszatérítéshez megad. Amennyiben hibás számla adatokat adott meg, az eladó nem vállal felelősséget a helytelen adatokból adódó hibákért.

Reklamáció és jótállás folyamata

A vásárló által, az eladó internetes áruházának weboldalán, elektronikus formában megvásárolt termékre a hatályos jogszabályok alapján (40/1964 tc., § 620 (1.)) 24 hónap jótállási idő vonatkozik. Abban az esetben, ha a gyártó által kínált jótállási idő hosszabb, mint a jogszabályok által meghatározott jótállási idő, a hosszabb jótállási idő érvényes.

A jótállási idő kezdete a termék átvételének dátuma.

Az eladó köteles a reklamációt nyilvántartásba venni a 250/2017 tc., 18 (10.) alapján és a reklamációt az első 12 hónap alatt csak szakértői vélemény alapján utasíthatja el.

Ha a vásárló a reklamációt az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül nyújtja be, az értékesítő a reklamációt csak szakértői vélemény alapján utasíthatja el; a végeredménytől függetlenül minden költséget az eladó fedez. Szakértői vélemény: szakvélemény vagy vélemény, amelyet egy meghatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy ad ki, vagy a gyártó által a garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személy véleménye.

Ha a vásárló a reklamációt az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónap után nyújtja be és az eladó elutasítja azt, a reklamációt intéző személy köteles a reklamációról szóló iratban feltüntetni, hogy kihez fordulhat a vásárló szakértői véleményért. Abban az esetben, ha a vásárló a szakértői vélemény alapján igazolni tudja az eladó felelősségét a reklamált áru hibájáért, a vásárló új reklamációt nyújthat be; a szakértői értékelés során a jótállási idő nem telik. Az eladó köteles az újra benyújtott reklamációtól számított 14 napon belül megtéríteni a vásárlónak az áru szakértői értékelésével kapcsolatban felmerülő valamennyi költségét.

A termék hibáinak megítélése az érvényes jogi előírások szerint történik. Javítható hiba esetén a vásárlónak joga van a díjmentes, időbeni és megfelelően elvégzett javításhoz. A hiba eltávolításának módjáról az eladó dönt és indokolatlan késedelem nélkül eltávolítja azt. A hiba eltávolítása (javítása) helyett a vásárló kérheti a hibás termék hibátlan termékre történő cseréjét. Ez vonatkozik a termék részeire is, ha ebből kifolyólag az értékesítőnek nem keletkezik aránytalan költsége tekintettel az áru értékére vagy a hiba komolyságára. Nem eltávolítható hiba esetén, amely akadályozza a termék használatát az adott célra, a vásárlónak joga van a termék cseréjéhez vagy a szerződéstől való elálláshoz (pénzvisszatérítéshez). Abban az esetben, ha terméknek legalább három különböző javítható hibája van, miközben mindegyik akadályozza a termék használatát, a vásárlónak joga van eldönteni, hogy cserét vagy pénzvisszatérítést igényel-e.

A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő, vagy felelőtlen használata, tárolása során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.

Az eladó nem felel az áru hibájáért:

  • ha a vásárló nem élt az értékesítő hiba miatti felelősségéből eredő jogával a jótállási idő lejárta előtt,
  • ha az áru hibája a vásárló által okozott mechanikus sérülés,
  • ha a hiba az áru olyan körülmények között történő használata során keletkezett, amelyek intenzitásukkal, nedvességükkel, kémiai és mechanikai hatásukkal nem felelnek meg az áru természetes környezetének,
  • ha a hiba az áru nem szakszerű használata, kezelése, elhanyagolása miatt keletkezett,
  • ha a hiba az áru túlzott terhelése vagy az áru szokásos használatának általános elveivel ellentétes használat miatt keletkezett,
  • ha a hiba visszafordíthatatlan és/vagy előre nem látható események miatt keletkezett,
  • ha a hiba az áru véletlen romlása miatt keletkezett,
  • ha a hiba nem szakszerű beavatkozás, víz okozta kár miatt keletkezett.

A vásárló köteles a kézbesített árut átnézni és ellenőrizni a kiszállított mennyiséget, árufajtát, esetleg a nyilvánvaló áruhibákat. Az esetleges hiányos kiszállítást vagy az árufajta felcserélését a vásárló köteles azonnal, az áru átvétele után jelezni az eladónak. Ellenkező esetben a kézbesítés teljesnek és hiba nélkülinek tekintendő. Ha az áru nyilvánvalóan a szállítás során sérül meg, a vásárló köteles a szállítóval írásos feljegyzést készíteni a kár jellegéről, illetve a sérült árut nem átvenni. A kár jellegéről szóló írásos feljegyzés elengedhetetlen feltétele egy esetleges reklamációs eljárásnak.

A reklamáció intézésének módjáról és a reklamáció lezárásáról szóló írásos dokumentumot az eladó köteles a reklamáció benyújtásának napjától számított 30 napon belül eljuttatni a vásárlóhoz e-mailben, vagy postai úton. A reklamációs eljárás végeredményéről az eladó e-mailben értesíti a vásárlót, közvetlenül a reklamációs eljárás lezárását követően.

A reklamációról értesítheti az eladót e-mailben a hello@zafreesia.hu-n. Reklamáció, vagy csere esetén a következő címre küldjék a termékeket:

The Good Company Kft., 1035 Budapest, Kerék utca 34, 1/1.

Hibás áru visszaküldése esetén a csomagnak teljesítenie kell a következő feltételeket:

  • A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva. Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, vagy megsérülne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
  • Küldje a csomagot ajánlott küldeményként, semmiképpen sem utánvételes küldeményként, mert úgy nem áll módunkban átvenni.
  • A reklamációhoz kérjük, tüntessék fel a megrendelés számot, illetve a számla sorszámát, vagy a számla fénymásolatát. Ezzel gyorsítható a reklamáció feldolgozásának folyamata.
  • Az eladó e-mailben értesíti a vásárlót a küldemény átvételéről.
  • Az értékesítőnek kézbesíthető árura vonatkozó reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor az összes alábbi feltétel teljesül:
    1. a reklamáció benyújtásáról szóló értesítés kézbesítve (emailben)
    2. a reklamált áru kézbesítve az eladónak.

Az eladó köteles a reklamációt elbírálni és a reklamációs eljárást lezárni az alábbi módok egyikével:

  • a javított áru átadásával,
  • az áru cseréjével,
  • a vételár visszafizetésével,
  • megfelelő árkedvezmény nyújtásával,
  • a reklamáció elutasításának indoklásával (ha a reklamáció nem kerül pozitív elbírálásra, az áru visszaküldésre kerül a vásárlóhoz a reklamáció elutasításának indoklásával együtt).

Sérült áru reklamációja esetén az értékesítő a következőképpen jár el:

  • Javítható hiba esetén: az árut megjavítja vagy kicseréli ugyanazon típusú árura.
  • Nem javítható hiba esetén: az árut kicseréli ugyanazon típusú árura megegyező vagy hasonló áron.
  • Nem javítható hiba esetén, amennyiben a vásárló nem tud más árut választani, visszafizeti az áru árát.

Sérült áru reklamációja esetén a vásárló már természetesen nem fizeti az áru újraküldésének postaköltségét.

A reklamáció elbírálása nem tarthat a reklamált áru átvételétől számított 30 napnál hosszabb ideig, tehát a reklamáció 30 napon belül elbírálásra kerül. Az értékesítő a reklamációkat beérkezési sorrendben bírálja el, a lehető legrövidebb időn belül, a vásárló elégedettsége érdekében.

Az áru visszavétele, cseréje:

A vásárlónak a termék átvételétől számított 14 napon belül joga van a termék egy más fajta, más színű vagy más nagyságú termékre történő cseréjéhez.

Árucsere esetén a vásárló köteles megtéríteni az áru visszaküldésével, valamint újra küldésével kapcsolatos költségeket. (Az áru visszaküldésével járó szállítási költség és a szállítás során keletkező sérülés kockázata a vásárlót terheli).

Az áru cseréje után új jótállási időszak kezdődik.

Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési tájékoztató megtekintéséhez kattintson az alábbi url címre:

https://zafreesia.hu/pages/adatvedelmi-szabalyzat

Panaszügyintézés további tudnivalók / Jogérvényesítési lehetőségek

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni a vállalkozás és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Fogyasztóvédelem (Járási hivatal)

Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz.

Területi kormányhivatalok elérhetőségei: https://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül. Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

Békéltető testületi eljárás

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  1. a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
    b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
    c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
    d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
    e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
    f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
    g) a testület döntésére irányuló indítvány,
    h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 1997. évi CLV. törvény 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.

A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu  További információk elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletek weboldalon.

A The Good Company Kft. székhelye szerint területileg illetékes békéltető testülete:

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Elállási/felmondási nyilatkozatminta

(a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és küldje el E-mailben)

Címzett: hello@zafreesia.hu (The Good Company Kft. – 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 103.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Rendelési azonosító:
Számla sorszáma:
Termék(ek) megnevezése:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztók(k) bankszámla száma:

Bankkártyás fizetés – számlázás tudnivalók

Az online bankkártyás fizetések a Simple Pay rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Simple Pay – OTP Mobil Szolgáltató Kft. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény.

A megrendelésről a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számla kerül kiállításra, mely a megrendeléskor megadott e-mail címre kerül elküldésre. A Vásárló jelen általános szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a “The Good Company Kft. – zafreesia.hu webáruház” elektronikus számlát állítson ki számára. A dokumentum elfogadása, a 2007. évi CXXVII. törvény 175. § -ban foglaltaknak megfelelően elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Ezzel a környezetbarát megoldással járulunk hozzá környezetünk megóvásához. Az így kiállított számlát az Ön által rendeléskor megadott e-mail címre elküldjük. Ez a számla bármikor letölthető és kinyomtatható. Kérés esetén bármikor újra elküldjük e-mail címére. Az E-számla pdf formátumban kerül kiküldésre.

Tudomásul veszem, hogy a The Good Company Kft., 2161 Csomád, Kossuth Lajos út 103. adatkezelő által a zafreesia.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Számlázási név, számlázási cím, e-mail cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff /.

Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a The Good Company Kft. általános szerződési feltételeit.

0
    KOSÁR